شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای خراسان رضوی خریداری شد بیمه رایگان ۵ دهک اول درآمدی با هدف افزایش دسترسی به خدمات درمانی حمایت از یک‌ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست‌خانوار نیازمند در خراسان‌رضوی و توانمندسازی آن‌ها جدال وحشتناک پسربچه ۱۲ ساله و سگ ولگرد در کرج + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حیرت گردشگر با دیدن موجود عجیب در ساحل + عکس

  • کد خبر: ۶۱۴۷۸
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
حیرت گردشگر با دیدن موجود عجیب در ساحل + عکس
گردشگر محلی با دیدن لاشه یک موجود عجیب در کنار ساحل دچار وحشت شد.
به گزارش شهرآرانیوز، پیدا شدن یک موجود عجیب دریایی با دندان‌هایی وحشتناک در یکی از سواحل استرالیا خبرساز شد. این موجود روز چهارشنبه و توسط زن گردشگر محلی در سواحل «نوسا» واقع در ایالت کوئینزلند پیدا شد.

این زن در حال قدم زدن در ساحل بود که ناگهان با این موجود مواجه شد. این زن که هویتش مشخص نشده با تلفن همراه خود تصویری از این موجود تهیه و در پیج فیسبوک محلی «سان شاین کوست» منتشر کرد. او در این پست از کاربران خواست تا در شناسایی آن به او کمک کنند. در تصویر منتشر شده دو چشم این موجود در بالای سر آن به همراه تعدادی دندان‌های غیرمعمول کوچک دیده می‌شود.
 
این زن در شرح این تصویر نوشت: «آیا کسی نام این موجود را می‌داند؟ آیا این موجود گونه‌ای از ماهیان دریایی است؟» در حالی که بسیاری از کاربران حیرت خود را از دیدن تصویر این موجود ابراز کردند، برخی آن را «ماهی زمین کَن» و برخی دیگر آن را «سنگ ماهی» دانستند.
حیرت گردشگر با دیدن موجود عجیب در ساحل + عکس
این در حالی بود که دکتر «کولوم براون»، عضو دپارتمان گروه علوم زیست شناسی دانشگاه مک کواری در گفتگو با یاهو نیوز استرالیا تاکید کرد که این موجود نوعی «اورانوس ماهی» است.
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->